Mici élményei

Miciből Koppány lett. Képtelen vagyok az ő szemszögéből nézni a világot. Úgyhogy mostantól anya ír.

Színek

2009.11.26. 09:50 - krimo

Címkék: mici

-Kikakilom a betegségedet anya! Elszívom tőlled, és kikakilom.

Megkérdem már: -milyen színű vagyok?

-Most?

-Igen most?

-Barna.

-És máskor?

-Piros, és zöld néha.

-És apa?

-Ő bordó.

-És a dédi?

-Rózsaszín. Én kék vagyok, kékeszöld.

-És ha mérges vagyok?

-Akkor lila!

-És ha vidám?

-Akkor sárga.

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adriette 2009.12.02. 19:31:42

Egy gyerek látja az aura színeit!!!! :)))


süti beállítások módosítása