Mici élményei

Miciből Koppány lett. Képtelen vagyok az ő szemszögéből nézni a világot. Úgyhogy mostantól anya ír.

Befőzünk

2012.09.17. 21:37 - krimo

Címkék: mindennap

Száz éve nem főztem be semmit. Mostanában kijárogatunk a termelői piacra, és rájöttem, hogy sokkal finomabb, de legalábbis mindenképpen mínuszos E betűkben ha itthon készítjük el a jó kis krémet a melegszenyóinkra.

Úgyhogy vettem egy halom zöldséget és beindult a zakuszka gyártás. Koppány nagyon lelkesen segített. Először is le kellett menni a pinyóba, és kibányászni apa téli gumijai alól a befőttes üvegeket. Ez már magába kalandos, főleg hogy be se lehet férni az egy négyzetméteres pincébe a lomoktól. Ki kellett pakolnom némi faanyagot, hogy falhoz lapulva bepréseljem magam a polcig. No akkor Koppány egyből kitalálta, hogy azt a deszkát feltétlen fel kell hoznia, mert barkácsolni fog. Végül kiegyeztük, egy viszonylag kicsi lécben, de azt boldogan cipelte fel.

Aztán segített kupakot keresni az üvegekhez:

DSC06666.JPG

És még a címke eltávolításban is nagymester volt:

DSC06667.JPG

Ezt azért egy jó félóra múlva elunta, és mikor átmentünk a Dédihez a darálóért, vitte a kis lécét, mert a Dédinél szuper szerszámok vannak. Ő fúrt-faragott, apa hagymát pucolt, én meg daráltam ezerrel.

Végül elkészült a zakuszka:DSC06671.JPG

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása