Mici élményei

Miciből Koppány lett. Képtelen vagyok az ő szemszögéből nézni a világot. Úgyhogy mostantól anya ír.

Ír! .... illetve betűket rajzol

2010.10.30. 23:40 - krimo

Címkék: fejlődés

De hisz még rajzolni se...bár mostanában elég szögleteseket rajzol, lehet ezt gyakorolta?

Este kért, hogy kössünk cérnát a kisautóira, versenyeztessük őket (tök rég játszottunk ilyet) No akkor már rajzoltam rajtot, meg célt is. Közbe rohangáltam be teregetni. Egyszer csak hív, hogy olvassam el, mit írt. Ezt: 

 Ki vagy mi az a PIPE? Fogalmam sincs, de betűket razol a gyerekem!

Teljesen jól nyomja! Arra nem gondoltam, hogy aszfaltkrétával írja majd az első betűit. :)

Aztán csak írtunk, és írtunk. Apa meg fog lepődni. Hm az tuti, mert tele firkáltuk az egész étkezőt. :) És Koppány nagyon boldog, hogy tud betűt írni! Egyel közelebb érzi magát, az iskolához. :) Én pirossal írtam, ő pedig zöldel. (Naná, mivel mással) Élvezi, hogy le rajzol egy sor betűt, hogy értelme nincs az nem számít. Ha menet közben megfordul, akkor a  következő betű fejjel lefelé kerül a sorba. Így lett a PIPEL- ből PIPEL CCT. Lehet hogy valami titkos kód. Végül leírta hogy ETA de persze rutinból az A val kezdte, és így haladt vissza felé. :S Végül még egy Z betüt is kanyarintott hozzá, csak közben elfordult, így N-nek látszott, de ZETA. Vajon hány napig fogja érdekelni?

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása