Mici élményei

Miciből Koppány lett. Képtelen vagyok az ő szemszögéből nézni a világot. Úgyhogy mostantól anya ír.

Beteg

2012.06.27. 18:29 - krimo

Címkék: betegség

Úgy kezdődött, hogy kaptam egy szabadnapot, múlt szerdán, na kivittem a kölköt a strandra. (én állat) Estére belázasodott. Másnap levittük a dokihoz, aszondja tüszős mandula. Szuper idén "századszor", megint ospen, már antibió mérgezést kap. A Családi kupaktanács úgy döntött kapja be ,de ne az ospent. Majd mi kigyógyítjuk homeobogyókkal. Végig szenvedtünk két, három nap 39.4-5-6 os lázakat, erre még kijött a szájában valami fasza afta. Na addig se evett sokat, de azóta már inni se nagyon akar. Konkrétan önmaga árnyéka. Ma levitte a Zoli a másik dokihoz, aki nem antibio rajongó. És megdícsért, hogy nem váltottuk ki azt a szart. Ha volt mandulagyuszi, az elmúlt. Ez a szájában valami vírusos szar, amit valószínűleg a strandon sikerült becserkészni. Viszont nincs rá gyógymód. Illetve kaptunk még pár homeos bogyit, amit szintén nem hajlandó a szájába venni se. Az apja már konkrétan idegbeteg, hogy miért nem iszik, eszik...nem is tudom hogy hagyjam itt őket, szerintem lehet lenyom a torkán egy liter vizet. Mondjuk én is agybajt kapok ettől, meg a nyávogástól. De csak el múlik már az   afta. Na hát mi így vagyunk mostanság.

DSC08074.JPG

A helyzet egyre romlott. Mire hazaértem Zoli, már az idegroham szélén állt, mert Koppány egész nap nem ivott egy kortyot se. Este már az ügyeletre akartuk vinni, de még csak fél 8 volt, és nem vették fel, akkor hívtam a gyerekrendelőt, ott mondta az egyik doki, hogy adjak neki kataflam cseppet, az enyhíti a fájdalmat. Úgy is lett, fél óra múlva végre ivott egy kicsit, és később még egy fél almát is megevett lereszelve kexel. Azóta minden kaja idő előtt nyomatjuk neki, már egész jól van, végre. Most még csak azt kell kitalálnom, hova tegyem a gyereket pénteken, mert persze befutott egy nagyon fontos lufirendelés, és én lennék a soros gyerekfelvigyázó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása