Mici élményei

Miciből Koppány lett. Képtelen vagyok az ő szemszögéből nézni a világot. Úgyhogy mostantól anya ír.

Cseresznye

2009.06.08. 22:15 - krimo

Címkék: mici

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma az erkélyen gyakorlatoztunk. Már Qvára únom, hogy magozni kell a meggyet, meg a cseresznyét a fiatalembernek. Szóval kivonultam egy tál cserkóval, és megmutattam, hogy lehet a maggal lövöldözni. :) Ez tetszett volna, de sehogy se akaródzott a magos cseresznyét bekapni. Már pedig, én nem tudom kiszedni, old meg. OK. Irány apa, majd ő kiszedi. Hmm, hát ő se. :( :)) Nagy kelletlenül bevette a szájába, és valahogy körberágta, mint egy almát. Aztán a maggal lövöldözést kiváltottuk, egy nagy cserépbe köpködéssel, (eddig a köpés se nagyon ment, még most se...) Szóval azt már élvezte, úgy a harmadik cseresznyénél már az is ment. Juppyyy!

Csak nehogy úgy járjak, mint a hajvágással, amit egyszer hősiesen engedett, és azóta se soha. :(

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollseprű 2009.06.20. 19:27:05

Trallalaaa, én megnyírtam tegnap Gergőt, életében először egy könnyet sem ejtett! :) Kellett hozzá egy Ikeás festőmellény, egy darab csoki és kisvakond dvd...


süti beállítások módosítása