Mici élményei

Miciből Koppány lett. Képtelen vagyok az ő szemszögéből nézni a világot. Úgyhogy mostantól anya ír.

Egyedül alszik

2009.02.16. 21:40 - krimo

Címkék: mici

Juhéé ez is elérkezett, nem kell már kuporogni mellette a kiságyon. Egyszercsak gondoltam egy nagyot, (miután épp vergődve alszom el-esténk volt) és mondtam neki, hogy én biza bemegyek a saját helyemre. Mire ő oké anya menj, és majdhogynem, még lökött is egyet rajtam. Na mindegy, elsőre még a szobában maradtam mellette, de két nap mulva már vidáman császkáltunk fel-alá apával, míg ő az álommanóival kűzd, akik persze győznek. :)))

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása