Mici élményei

Miciből Koppány lett. Képtelen vagyok az ő szemszögéből nézni a világot. Úgyhogy mostantól anya ír.

Jankovics, és társa....

2008.08.25. 00:00 - krimo

Címkék: kaland

Ezt már hallom egy ideje Mici szájából. A szinkront készítette az a fent említett nevű egyén, no meg a társa...gondolkoztam, mi a szöszt néz a tv-ben a mamánál? Míg ma meghallottam a Bob builder végén. Jah ez az új őrület, hol van már Thomas, meg a füstös barátai...na jó néha még előkerülnek, de most a markolók, a sztárok! Főleg a piros. Ami mellesleg egy betonkeverő gép,és inkább narancssárga... de ez cseppet sem zavarja Koppányt, ő piros markolónak nevezi.

A minap elszabadultam turizni, és be is szereztem egy fasza sisakot a gyermeknek, igaz nem sárga mint Bob mesteré, hanem kék, de ettől még csudajó sisak. Persze csak gondoltam, hogy végre egyedül megyek, és csuhajja órákig vájárkodhatok (főleg sisakkal!) Mici egyből közölte, hogy ő aztán jön velem. De apa vigyáz rád. Nem, megyek én is a turiba! Miután már úgyis elhívtam Ayát, és ő Jázminnal jött, gondoltam, eljátszanak kicsit egye kutya. És úgy is volt, nagyon jól elrohangásztak, tologatták a csattogó fasárkányokat. Mig nem Jázmin arra vetemedett, hogy Koppány kulacsából igyon. Na lett is ottan világvége! :) De olyan édes kis önkiszolgáló lányka, az oldalamon lógott. Odajött szépen kinyitotta, és iszogatott hozzám láncolva, mint egy kis boci. Ez a kis tehenes kulacs, kb tavasz óta rohad a polcon, sosem kellett  Micinek. A víz pláne.

Úgy összebalhézott Dzsazival, hogy még ma is emlegette nekem, hogy:

"Nem engedtem a Jázminnak, hogy igyon az én kulacsomból! Aya adott neki az ő üvegéből, és mégis az én kulacsomból akart inni a Jázmin!"

Hihetetlen, hogy milyen fontos dolgok ezek! :)

A lényeg, hogy úgy lefárasztották egymást, hogy mindenki hazament, vagyis apa hazaszállítmányozta őket, én pedig mehettem kiélvezni a szabad délutánomat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása