Mici élményei

Miciből Koppány lett. Képtelen vagyok az ő szemszögéből nézni a világot. Úgyhogy mostantól anya ír.

Kedves Jézuska

2009.11.29. 20:05 - krimo

Címkék: játék

És egyéb rokonok... Néhány játék amit előbb-utóbb úgyis megveszek :)

Ezer éve nézegetem ezt a LÜK készletet, aztán lehet hogy a gyerek magasról lecarná, de szerintem jó játék. Lehet hozzá egy halom füzetet kapni, így mindíg új.

 

 

 

 

 

 

 

 

Régen szemezek ezzel a könyvvel is. Örülök, hogy nem vettem meg tavaly ötezerért. Most féláron láttam az Árpádhídnál egy könyvespulton. Apa szerint elég a könyvekből. hüp-hüp.

 

 

 

 

Ezt Olivánál láttam, szerintem Micinek is bejönne, kicsit borsosnak találom az árát.Vadászok használtra. Hmmm, ma láttam a dobókockáját a bolhapiacon. Már csak a tábla hiányzik, meg a formák....

 

 

 

 

Prizma. Mert az kell egy gyereknek, és kész.

 

Nem tudom, hogy tudna-e már játszani vele, de egyszer majd lesz ilyenünk is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És van még néhány ötletem...gyerek laptopot láttam, aminek nem gyufáskatulyányi a monitor része, meg...és...de sajna ennyi minden nem fér a fa alá. :)

Egyébirán Mici Gordont, Fergusst, Spencert, és egy darut kért. Dolgozunk az ügyön.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adriette 2009.12.07. 08:44:13

Azt a mozis könyvet már én is körözöm, mondd meg apának, hogy a régi könyveket gyűjtse össze, amiket Mici már kinőtt, jók lesznek azok más (kisebb) gyerkőcöknek, és csináljon helyett új (nagyobb Micinek való) könyveknek...! :)))


süti beállítások módosítása