Mici élményei

Miciből Koppány lett. Képtelen vagyok az ő szemszögéből nézni a világot. Úgyhogy mostantól anya ír.

Pörög a nyár

2010.06.28. 22:50 - krimo

Címkék: nyár

Bár amenyi esső hull, nem is nagyon nevezhető annak...Talán most kikupálódik, remélem, mert már nagyon várjuk családilag a nyaralást, szóval nem eshet.

A maradék napsütéses napokat full kihasználjuk. Állandóan jövünk-megyünk.

Egy szombat este a városban kószáltunk Petráékkal. Igazából a Nemzeti vágta volt, de mi azt nem néztük meg, csak a pállinkás sort. Utánna még lementünk, hogy megnézzük a kiáradt Dunát. Aztán fél 10 felé csámborogtunk haza, még egy sünit is láttunk. Nagy élmény volt Koppánynak, hogy este a 32-es busz kicsi. :) Mert kiveszik a csuklóst, és csak egy normál busz vár az utasokra.

Egy másik napon Anheláékkal piknikeztünk a városligetben:

Aztán mikor csuda jó idő volt, kimentünk a strandra. Koppány nagyon bátor merüléseket mutatott be, persze velem együtt. Mármint, én fogtam, és mikor láttam, hogy valóban felkészült rá, hogy háromra lebukjunk a víz alá, akkor lemerültem vele. Utánna még vagy harmincszor...aztán mikor meguntam, már csak őt nyomtam a víz alá :)Itt apával feszítenek:

A strand másik sztárja a retró űrrakéta. Dettivel hatféle bolygóra utaztak, volt fagyi bolygó is!

És eljöttek Lexiék is egy hétvégén, és itt aludtak. Ezt még az oviban is elmesélte, az "ovis Emesének". :) Kicsit elferdítve a történetet, miszerint Matyi a wc-ben aludt...nem tudom mit gondolhatnak a vendéglátási szokásainkról. Valójában szegény Matyit kínozta valamelyik növekvő foga, ezért eléggé rosznéven vette, hogy nem mennek haza. De Koppány ki ment éjszaka hozzá, mikor felsírt, és oda kucorodott melléjük. Ettől Matyinak nem lett enyhébb a fogfájása, de legalább Lexit is kitúrták közös erővel az ágyról. :)Napközben viszont nagyon jókat játszottak a srácok. Itt épp versengés folyik, hogy ki kapja meg a pótolhatatlan homok gombócot: